6.10.10

headache is gone


As I promissed before, here you can see some stuff I did "recently". the one from the top is a  soldier mixing sci-fi and mediterranean settlers visuals. I also applied some baroque designs on his mechanical legs. but they were actually insired by some rococo designs of brazilian churches. The second one is a crazy thief who stole a dino-chicken creature wich should be killed in a sacrifice. So you can see all that ornaments and the lack ok feathers in some areas.  Both images are property of Playlore Gameworks

10 comments:

Thony Silas said...

É perplexidade pura contemplar a sua arte, meu querido.
Adorei o dino-galinha, ha!
Texturas... Uau!

Rael said...

Fala, Thony!
obrigado por passar por aqui =)

Cristian Rio said...

Fabuloso Rael...acho demais a forma pelo qual vc introduz todos os mínimos detalhes!!!

Rael said...

Oi Cristian,

eu gosto das insinuações, dos detalhes =)

Sidney Gusman said...

Fala, Rael.

Estou precisando falar contigo a respeito de um projeto.

Pode me passar teu telefone para o e-mail sgusman@universohq.com?

Abraço

Sidney Gusman

Carlos Cavalcante, 23 said...

Muito bom Rael!!!

Salvo said...

Amazing!! Those concepts are eyecandy!:)
Love your art my friend!
Cheers from Sicily!

Ximenes said...

Amei a tua galinha... a textura ficou incrível...

Tyler said...

very cool

Luiz Rosso said...

Rael,

parabéns pelo seu trabalho, e gostaria quel você enviasse seu telefone para luizrobertorosso@gmail.com para conversarmos sobre a pré-produção de um longa.
Abraços,
Luiz Rosso